Saturday, November 10, 2012

MAKAN MALAM KELUARGA

Ikan siakap 3 rasa, kerang goreng masak halia, sup daging,
tomyam telor dardar dan nasi putih...:p

Makan Malam di Kerdau



Hari ni aku pergi makan malam keluarga di luar. Lepas magrhib tadi, parents aku terus suruh aku dan adik aku bersiap, makan di luar. Aku pun menurut je la, bersiap dengan kadar yang segera sebab aku tak nak parents aku tunggu lama. Aku terus ke luar rumah, ayah aku dah panaskan enjin kereta dah pun, tapi orangnya tunggu kat luar, atas jalan depan rumah..oo,nak aku yang drive... Kami berempat pun bertolak menuju destinasi.

Dalam 30 minit, sampai la di kedai makan, kedai makan tepi jalan dekat simpang masuk ke Kerdau. Suasana boleh tahan juga, menarik berbanding kedai makan yang ada sekitar kawasan situ. Best nie, hati aku melonjak-lonjak, tu awek tu yang ambil order..boleh tahan..haha.
Mula menjamah, makanan yang ditunggu dah tiba.  

Sedap oo..sampai tinggal tulang..haha
Nanti aku harap dapat makan macam nie lagi dengan semua ahli keluarga aku yang lengkap, dengan anak-anak saudara aku sekali.. :p

No comments:

Post a Comment