Tuesday, November 6, 2012

MEMORY

LAST DAY of DIPLOMA



Teringat pulak waktu aku last day kat rumah sewa.. Budak-budak rumah semua join pergi Kuantan, nak enjoy la katakan, exam da habis..hehe.
Daripada hanya 5 orang, jadi 7 orang. Tup2, last-last jadi 9 orang yang Join: 7 lelaki, 2 perempuan. Memang tak jangka la ada yang bawa kawan perempuan, sebab memang sudah dalam perancangan pada awalnya hanya lelaki sahaja, tapi benda dah nak jadi, jadi juga kan.. 

Mula-mula kami singgah di Berjaya Megamall. Aktiviti? Mestilah bermain bowling paling utama,haha. Tapi, disebabkan kena menunggu giliran untuk dapat main, kami dengan tanpa segan silu masuk CAPCOM, ala..tempat main game tu.. main la apa yang patut..

Then, lepak kt Teluk Chempedak sampai petang. Tengok Wayang cerita Universal Soldier. Lastly, makan malam di Restoran Padi yang banyak bela Ikan tu..

Serius, ni la antara kenangan yang paling best bersama budak-budak rumah. 

3 comments:

  1. Aku tak bisa mengatakan perkataan
    Kelu lidah bila berdepan kamu
    Percaya pada naluri hatiku
    Yang nyata sudah ada depan mata

    Tapi aku masih belum mengenalmu
    Untuk menikmati rasa sebenar-benar cinta

    Aku tahu dimana nak cari cintamu
    Disini tak mungkin mengalah
    Dengan apa yang mendatang

    Yang ku tahu ku cuba terbaik untukmu
    Yang indah jadikan kenangan
    Yang duka perbetulkan

    Ini caranya bagi diriku
    Caranya bagi diriku

    Tapi aku masih belum mengenalmu
    Untuk menikmati rasa sebenar-benar cinta

    Aku tahu dimana nak cari cintamu
    Disini tak mungkin mengalah
    Dengan apa yang mendatang

    Yang ku tahu ku cuba terbaik untukmu
    Yang indah jadikan kenangan
    Yang duka perbetulkan

    Aku tahu dimana nak cari cintamu
    Disini tak mungkin mengalah
    Dengan apa yang mendatang

    Yang ku tahu ku cuba terbaik untukmu
    Yang indah jadikan kenangan
    Yang duka perbetulkan

    Ini caranya bagi diriku
    Caranya bagi diriku

    ReplyDelete
    Replies
    1. wah..berjiwa seni...
      mendalam maksud...
      ce terangkan..hehe.. :3

      Delete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete